شعرك من قدام قرب يطير(خفيف) اعرفى هذا السر عن تجربة

الأحد، 3 أكتوبر 2010

شعرك من قدام قرب يطير(خفيف) اعرفى هذا السر عن تجربة


ازيكم ياحبايب قلبى انا النهاردة مش مصدقة شفت اول البشاير ... من غير رغى ولف ودوران ..انا بقالى اسبوعين بعمل ايه؟؟




اجيب الجرجير طازة واضربو فى الخلاط بشوية مايه بس مش كتير علشان الجرجير يبقى مركز كدا مش كلو مايه ..
واصفيه بعدها
واحطو على شعرى العصير طبعا اللى اصفى
واسيبو اربع ساعات على شعرى وبعدين اغسلو ..
لالا..انا مااكتفتش بكدا بس لاء ..جبت زيت الجرجير ورزيت الثوم وبقيت بدهن بيهم شعرى وبليل بقيت ادلك فرورة راسى علشان تحفز نمو الشعر
اختكم بقى كان شعرها من قدام قرب يطير خلاص
 ببص النهاردة لقيت شعرى من قدام قرب يطلع وحسيت شعرى بقى من ورا كدا صحى والاطراف مش مقصفة
اه انا كنت كمان بقص الاطراف كل اسبوع لانو كان مدمر بس الحمد لله دلوقتى بقى ميه ميه...
نسيت اقلكم حاجة مهمة قوووى اوعو تنسو شرب الماء دا مهم جدا فى اصلاح الشعر والبشرة
وياريت ياريت كمان تحاولو كل يوم شرب كوب لبن لان مهم جدا للشعر الكالسيوم ...انا قلت لازم انصح اخواتى واقلهم انا عملت ايه..وياريت كل اللى تجرب تدعيلى ربنا يتمم جوازى على خير
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
منقول للأفادة

هناك 3 تعليقات:

  1. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  2. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  3. حلو كتيييييييييير ... بس حاسة ينشف الشعر
    يا ريت تنزلي صورة كيف كان وكيف صار الشعر...ممكن الصورة من النت فقط تعبيرية وتقريبا من حالة شعرك
    انا عندي مشكلة وخاصة من الامام ... وهيك بدي علاج قوي جدا ..فكرت في ميزوثيرابي

    ردحذف