زيت افوكادو اويل وهم بجد

الثلاثاء، 21 أغسطس 2012

زيت افوكادو اويل وهم بجد


زيت افوكادو اويل وهم بجد فهو -ســــــــحر افريقى جديد من عائلة كاريتية
بديل الميزوثيرابى للشعر
تجربة مع الزيت:
-و الله و الله يا بنات انا بقالى اكتر من شهر دلوقتى بستخدمه فالاول شفته عند اختى اخدت حبة فى ازازة منها صغيرين اووى و بعدين جبت انا ازازة و بدهن منها على فروة راسى و بمسح الباقى على شعرى و بلفه دوامة لما بفكه بلاقيه مفرود و ناعم و طرييييي اوى و 
انا بستخدم نوعه اسمه كاريتيه افوكادو اويل و لون( الزيت فى العبوة )اخضر غامق اوووى و الازازة عليها رسمه الثمرة مع الست الافريقيه بتاعه كاريتيه
-وفى وصفه بيه هو اصلا فيه فيتامينات مكثفه جدااااااااا بشكل متتخيليهوش و الله بس اختى الاروبه متصاحبه على دكتورة بتقف فالصيدليه بيعدوا يحكوا قالت لها تعصر ليمون على الزيت و تدهن بيه حيوقف التساقط فوووورى و هى جربتها

-انا جبته من صيدليه فؤاد احمد و اختى جابته من صيدليه النبى دانيال سعرة 100 و هو مركز جداااا انا بستخدمه زى مهو و اختى كانت بتخففه على 100 جرام زيت زيتون



صورة توقيع ميروو 16 في منتديات فتكات





-خصائصالافوكادو من كارتيه:-

منع تساقط الشعر وتعزيز نمو الشعر.

كما يمكن استخدامه لتحسين حالة شعرك عن طريق العمل

مرطب ومعالج مركز جداا للشعر الجاف أو التالف و المصبوغ او المعالج كيميائيا .
كاريتيه الأفوكادو غني بفيتامينات

A, E ,K , C ,B1 ,B2 , B3, B5 , B6 , B7,B9 , B10 , K 



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق